Pineapple Tarts

DELICIOUS-MELT IN THE MOUTH PASTRY WITH HOME MADE JAM


Only round containers available @ RM20.00- agents are most welcome.

Lunch at the edge of the forest- SUBAK

We had this wonderful lunch today at Bukit Lanjan. A new place discovered by my friend, Hani. Said that she just loved the ambience and must go see personally to feel it.

So off the three of us long-time chums, Mariah, Sue and me, took a leisurely drive along the winding road after leaving TTDI.

Its amazing, how they’ve turned to place to feel to be so close to nature and all. You just got to be there to experience, go at night!

Must go and have dinner at the place soon. Think twas a bit too humid in the afternoon, but the food was great though.

Visit here:http://www.subak.com.my/

Brownies and Cream Puffs- Tea Party

contact at ctrohaini@yahoo.com

24hours notice required.

šŸ™‚

Brownies,cream puffs and various pineapple tarts

Tiba Ramadan Al-Mubarak

Ni dah dekat2 nak puasa, cuaca pon bertambah la panas.Ā  Malam sentiasa berpeluh.

Kita dok sibuk2 buat persiapan diri, orang lain dah sibuk membeli beli nak jual kuih raya. Berduyun2 orang pergi kedai peralatan kek, beli berbalang-balang bekas biskut. Sampai penuh la but kereta.

Yang nak cari duit lebeh, terpaksa la mula dari sekarang, dok bagi sampel, untuk rasa la konon. Macam mana yer, agak nye harga yang akan dikenakan, memandangkan semua harga naik melambung. Gula naik, butter naik, isssh semua naik la.

Mampu lagi ke orang ni nak beli kuih raya?. Makan untuk sekadar dua tiga hari. Isi tembolokĀ  jer.

Hmm. Mana patut kita letak priority kita, beribadah atau mencari rezeki. Kos kehidupan dah naik, jadi kena cari rezeki lebeh. Tapi kalu bab ibadah, pun kena kumpul jugak. Antara mencari ruang ditengah mengharungi kehidupan ini. Dah penat buat kueh, penat la nak pergi solat terawih. Bak kata separuh orang, solat terawih tu sunat, pompuan tak gi pon tak pa. Tapi sayang la, kalu tinggal solat terawih ni, puasa datang sebulan sahaja dalam satu tahun, dan tak tentu lagi tahun depan kita ade lagi tak didunia ini?

Helping to market Cupcakes

Promotion!!!~

From 19 June – 19 July 2008

RM1.10/pc – c.cake + deco + box + ribbon + T.Q Card
* Min Order 800


Size : 6.5 x 6.5 x 3cm(h)
Material : Plastic.

RM1.80/pc – c.cake + deco + box + ribbon + T.Q Card
* Min Order 800

NEW!~

Size : 7 x 7 x 7cm(h)
Material : PVC with handle.

RM2.30/pc – c.cake + deco + box + ribbon + T.Q Card
* Min Order 800


Size : 7 x 7 x 7cm(h)
Material : Paper with see through top.
Your orders here please:-
http://tot-tot.fotopages.com/
Thank you

Pineapple Tarts for sale